11 Ekim 2013 Cuma

BAGEL




İnternetten bagel tarifi aradığımızda birçok tarifle karşılaşıyoruz. Benim bunlardan en çok tercih ettiğim tarif ise yine her zaman ki en güvendiğim adres olan cafefernando’ dan Cenk’ in tarifi.

Ben bu tarifi yaparken en çok zevk aldığım nokta ise hamurun 30 dakikaya yakın yoğrulması ve tarifin içine tam olarak girmemiz. Hamur yapılan testlerle öyle bir kıvama geliyor ki bagellerin görüntüsü ve tatları profesyonel bir bageli aratmıyor. Cenk tarifinde hamur makinesinde veya tezgahta ellerinizde yoğurabilirsiniz diyor bence kesinlikle daha uzunda sürse de elle yoğurmayı tercih edin. 

Benim yaptığım bageller ise şöyle oldu;






Bir de tarifi bir daha yazmıyorum şuradan alabilirsiniz: cafefernando-bagel

Ama ben üstüne konulacak malzeme konusunda başka şeyler denenmesinden yanayım. Özellikle soğanlı başka bir lezzet oluyor. Soğanları hafif kavurarak tercih ediyorum.
Afiyet olsun :P 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder